eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKsięgowość / Finanse › kurs księgowości a koszt uzyskania przychodu


2008-06-04 11:47 autor: juster79

1 459 odsłon

kurs księgowości a koszt uzyskania przychodu

Witam

Prowadzę działalność gospodarczą. Z US rozliczam się co miesiąc. Zapisałam się na kurs księgowości-płatność za niego będzie w 3 ratach i dostanę 3 faktury. Czy kurs księgowości mogę zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu?

Jeśli tak to czy otrzymaną fakturę mam rozliczać w miesiącu otrzymania faktury czy mogę je ująć dopiero w rozliczeniu rocznym?

Czy faktura powinna być wystawiona na "firmę" czy też wystarczy samo imię i nazwisko?

Czy w tym przypadku konieczny jest NIP?

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Księgowość / Finanse

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania