- zagajenie -
1. stali odbiorcy w Niemczech (hurtownie, sieci handlowe, grupy zakupowe) i ich klasyfikacja w podziale na landy oraz typ odbiorców i obroty - jeżeli tacy są - wymagają działań - umacniających ich więzi z nami 2. integrowanie odbiorców, pośredników z naszą marką - - np. poprzez specjalne spotkania, prezentacje dla niemieckich izb rzemieślniczych, udział w tamtejszych inicjatywach 3. obecność na tamtejszych portalach branżowych teraz - moim zdaniem bomba (bo obawiam się - obym się mylił - nikt nad tym nie myślał): - którzy polscy eksporterzy-producenci stosują nasze produkty? - tu należałoby zastanowić się nad pewnym porozumieniem - przykładowo wspólna, albo powiązana sieć serwisowa i powiązane działania np wobec odbiorców masowych - np.: polski producent sprzedając swoje produkty masowemu odbiorcy, oferuje je mu łącznie z np gwarancjami szybkiego serwisu zainstalowanych naszych produktów - i działanie odwrotne - do niemieckich producentów eksportujących do Polski i na Wschód - instalujcie nasze produkty - sieć serwisowa jest w całej Polsce (tak, tylko Niemcy swoją sieć też w Polsce rozbudowują)2008-07-23 19:21 autor odpowiedzi: konto usunięte
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2014-09-12 10:40
2013-09-11 08:38