eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaMarketing / Reklama / PR › Jak się skutecznie zareklamować?


2009-02-09 18:57 autor: wojdyla

14 713 odsłon

Jak się skutecznie zareklamować?

Moja firma działa od lipca i szukam skutecznych i efektywnych sposobów na reklamę. Do tej pory moją reklamą była dobra opinia i renoma gospodarstwa rodzinnego. Zajmuje się projektowaniem, wykonaniem i utrzymaniem terenów zieleni.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI (pokaż wszystkie )

  • 2011-08-31 13:48 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Witam, napisałeś bardzo mało o swojej działalności. Gdybyś mógł bardziej sprecyzować jak pozyskiwałeś dotychczas nowych klientów? Czy tylko poczta pantoflowa?

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2011-09-25 10:18 autor odpowiedzi: adriana_u

    Favore.pl to jeden z największych na rynku serwis biznesowy, skupiający firmy i specjalistów ze wszystkich branż, umożliwiający im prezentację i promowanie ich usług w Internecie. Oferuje zarówno darmowe jak i płatne formy reklamy począwszy od ogłoszeń drobnych, a skończywszy na e-mailingu.

    Serwis favore jest chętnie odwiedzany przez inne firmy i osoby prywatne, a więc twoich potencjalnych klientów. Systematycznie otrzymuję zapytania ofertowe z tego serwisu i pozyskałem już nie jedno zlecenie.

    Dodaj ogłoszenie, reklamuj swoje usługi

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2011-10-29 21:50 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Moim zdaniem portale ogłoszeniowe lub opracowanie wizytówki i umieszczenie jej na konkretnej stronie, z której jak uważamy korzystają nasi potencjalni klienci. Takie reklamy umożliwia np. serwis adtaily.pl gdzie nie musisz zakładać konta wystarczy wybrać stronę/ serwis i wykupić reklamę za pomocą karty debetowej/kredytowej niektóre strony mają tak niską cenę za dzień wyświetlania reklamy, że można zaryzykować te pare złotych.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2012-07-01 19:04 autor odpowiedzi: Fakir1

    Ja swoja firmę budowlaną równiez reklamuje poprzez linki sponsorowane i wpisy w katalogach firm wysoko wypozycjonowanych (w moim przypadku ryder.pl)

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2012-10-31 18:17 autor odpowiedzi: konto usunięte


    Najlepiej określić swoich potencjalnych odbiorców i dodawać reklamy na serwisach na których często przebywają. Najlepiej żeby serwisy ten cieszyły się dużym powodzeniem i żeby można było dodawać tam reklamę bezpłatnie. Korzystając z okazji chciałem polecić serwis pozycjonujący się na pierwszych miejscach w Google pod hasłami związanymi z bezpłatnymi wydarzeniami, koncertami i innymi darmowymi imprezami. Reklamę można na nim dodawać na razie bezpłatnie we wszystkich kategoriach i podkategoriach. Więcej szczegółów na temat bezpłatnej reklamy znajdziecie tutaj Pozdrawiam i owocnego promowania swojej działalności.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2012-11-29 15:41 autor odpowiedzi: Romeczek212

    Ktoś już wcześniej napisał, że reklama to sztuka i że trzeba mieć nowatorski pomysł ale nikt nie powiedział o najważniejszym: reklama musi dotrzeć do tego, kto jest potencjalnym odbiorcą. Dlatego komuś kto szuka klientów wśród np. studentów polecam reklamę na odbitkach ksero. jest tylko kilka takich agencji reklamowych w Polsce, reklamowałem się tam jak udzielałem lekcji z francuskiego. kosztowało mnie to 240zl/ miesiąc a efekt był taki, że oddawałem swoje lekcje znajomym, bo nie miałem już czasu na ich prowadzenie. Firma, która oferuje takie usługi w Warszawie to advertart.pl

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2013-07-04 18:36 autor odpowiedzi: otro

    Już dawno przestałem wierzyć w reklamę papierową. W dzisiejszych czasach kiedy na ulicach wciskają nam setki ulotek a żeby się dostać do własnej skrzynki pocztowej trzeba się najpierw przekopać przez stertę reklam ... ludzie nie czytają ulotek (szkoda drzew)
    Warto skoncentrować swoje wysiłki na reklamie w sieci, utworzyć fanpage, stworzyć stronę firmową i dobrze ją wypozycjonować, dodać firmę do katalogów takich jak pkt, firmy.net czy www.firmas.pl. Nie warto tracić czasu na ulotki ... szkoda drzew :-)

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2013-07-05 08:47 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Witam,

    wiele osób słusznie zauważyło, że najbardziej efektywną formą reklamy jest Internet. Nie padł jednak argument, że jest to również jedna z najtańszych propozycji. Aby jednak przyniosła oczekiwany efekt, należy dostosować się do wymagań Google i na bieżąco śledzić wprowadzane przez nich zmiany w algorytmie, trendy oraz korzystać już nie tylko z pozycjonowania i linków sponsorowanych, ale połączyć je z prowadzeniem kont firmowych na Facebook'u, Google+ czy Twitterze.

    Kilka osób słusznie zauważyło, że należy trafnie określić grupę docelową dla naszych produktów i usług. Dlatego warto zwrócić uwagę również na remarketing, czyli tzw. "reklamy śledzące".

    Połączenie tych wszystkich działań na pewno przyniesie porządane efekty. Trudno jednak robić to samemu, gdyż działania takie wymagają specjalistycznej wiedzy i są niestety czasochłonne (pozycjonowanie).Dlatego warto poświęcić chwilę czasu i poszukać w sieci firm, które oferują taką kompleksową usługę.

    Zapraszam na naszą stronę www, gdzie znajdziecie Państwo szczegóły dotyczące kompleksowej opieki nad stroną internetową:

    www.procreate.pl

    Życzę sukcesów i samych zadowolonych Klientów!

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2013-09-14 20:17 autor odpowiedzi: Fragles

    Sugeruję abyś najpierw wyróżnił się czymś na rynku co odróżni Twoją firmę od konkurencji. To musi być coś co ma wartość w oczach klienta. Gdy już się wyróżnisz to zbuduj skuteczny system poleceń Twojej firmy. Nie jest to łatwe ale daje najlepsze efekty. Pomyśl też o jakiś oryginalnych gadżetach reklamowych które mógłbyś wręczyć swoim klientom aby pamiętali o Tobie. Tylko nie jakieś pendrivy, smycze czy inne oklepane już wynalazki. To też musi być coś co wyróżni Cię na rynku. Powodzenia.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

Strony: 1 2

DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Marketing / Reklama / PR

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy