eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKsięgowość / Finanse › Czy osoba zatrudniona na umowę zlecenie może wystawiać w moim imieniu faktury VAT?


2013-10-06 16:29 autor: zabaP

10 435 odsłon

Czy osoba zatrudniona na umowę zlecenie może wystawiać w moim imieniu faktury VAT?

Witam, 

prowadzę działalność gospodarczą, moje obowiązki przekazałam zleceniobiorcy. Czy w czasie mojej niezdolności do pracy osoba, z którą podpisałam umowę zlecenie może wystawiać za mnie faktury VAT? Czy to wymaga jakiegoś uregulowania w postaci upoważnienia lub coś w tym rodzaju?

Z góry dziękuję za pomoc.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-10-07 09:33 autor odpowiedzi: wfirma.pl - księgowość online

    Można w samej umowie zlecenie jako wykonywane obowiązki dopisać: wystawianie faktur. Ważne by podczas niezdolności do pracy na wystawianych fakturach nie pojawiały się Pani dane jako wystawcy, bowiem prawo do zasiłku chorobowego może być zakwestionowane przez ZUS.

    Ekspert w dziedzinie prawa gospodarczego i księgowości w serwisie wfirma.pl

    Oceń odpowiedź 0 2

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Księgowość / Finanse

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania