Egospodarka.pl

Dodano: 2013-03-26 10:21 Autor: ogrodowa88 Kategoria: Rozliczenia roczne

Jak rozliczyć koszty uzyskania przychodu gdy brak jednego miesiąca?

Witam,

Mam problem z rozliczeniem pitów 11. W ubiegłym roku pracowałam w dwóch firmach: najpierw w jednej do końca maja, a potem od 4 czerwca w drugiej.

W pitach 11 z obu firm wychodzi na to, że koszty uzyskania przychodu rozliczono z 11 miesięcy? Czy w rozliczeniu rocznym PIT-37 powinnam koszty uzyskania przychodu rozliczyć z 12 miesięcy? Mogę sama powiększyć te koszty?

UDZIELONE ODPOWIEDZI

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.