Egospodarka.pl

Dodano: 2013-01-09 18:05 Autor: 1anna Kategoria: Księgowość / Finanse

Jak prawidłowo zaksięgować - rozliczyć fakturę zakupu z poprzedniego miesiąca w PKPiR

Mam często problem z dostarczeniem - otrzymaniem terminokoszty wo faktur zakupu w miesiącu zdarzenia podatkowego. Jak prawidłowo należy rozliczyć fakturę z poprzedniego miesiąca w PKPiR tj. jak ją wpisać, jak rozliczyć VAT-7, jak  PIT-5? Czy zakup jest w pełni kosztem? Czy są jakieś konsekwencje prawne rozliczenia w następnym miesiącu? Bardzo proszę o wyjaśnienie.

UDZIELONE ODPOWIEDZI

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.