Dodano: 2009-02-09 18:57 Autor: wojdyla Kategoria: Marketing / Reklama / PR
2009-02-17 21:23 konto usunięte
2009-02-18 22:30 Marcin Siedlecki
2009-03-16 14:59 konto usunięte
2009-05-14 12:46 konto usunięte
2009-05-22 12:59 Marcin Siedlecki
2009-10-24 19:01 konto usunięte
2010-02-25 21:29 konto usunięte
2010-09-13 17:08 konto usunięte
2010-11-25 22:26 konto usunięte
2011-03-09 10:14 adkrapik
2011-03-14 19:59 agewind
2011-05-16 10:33 konto usunięte
2011-05-28 16:09 raulq7
2011-06-10 12:49 konto usunięte
2011-07-08 22:11 jędruś
2011-08-31 13:48 konto usunięte
2011-09-25 10:18 adriana_u
2011-10-29 21:50 konto usunięte
2012-07-01 19:04 Fakir1
2012-10-31 18:17 konto usunięte
2012-11-29 15:41 Romeczek212
2013-07-04 18:36 otro
2013-07-05 08:47 konto usunięte
Witam,
wiele osób słusznie zauważyło, że najbardziej efektywną formą reklamy jest Internet. Nie padł jednak argument, że jest to również jedna z najtańszych propozycji. Aby jednak przyniosła oczekiwany efekt, należy dostosować się do wymagań Google i na bieżąco śledzić wprowadzane przez nich zmiany w algorytmie, trendy oraz korzystać już nie tylko z pozycjonowania i linków sponsorowanych, ale połączyć je z prowadzeniem kont firmowych na Facebook'u, Google+ czy Twitterze.
Kilka osób słusznie zauważyło, że należy trafnie określić grupę docelową dla naszych produktów i usług. Dlatego warto zwrócić uwagę również na remarketing, czyli tzw. "reklamy śledzące".
Połączenie tych wszystkich działań na pewno przyniesie porządane efekty. Trudno jednak robić to samemu, gdyż działania takie wymagają specjalistycznej wiedzy i są niestety czasochłonne (pozycjonowanie).Dlatego warto poświęcić chwilę czasu i poszukać w sieci firm, które oferują taką kompleksową usługę.
Zapraszam na naszą stronę www, gdzie znajdziecie Państwo szczegóły dotyczące kompleksowej opieki nad stroną internetową:
www.procreate.pl
Życzę sukcesów i samych zadowolonych Klientów!
2013-09-14 20:17 Fragles
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.