Egospodarka.pl

Dodano: 2014-01-17 10:29 Autor: Gabriela76 Kategoria: Księgowość / Finanse

Likwidacja działalności jednoosobowej po ponad dwuletnim zawieszeniu

Od 1 kwietnia 2011 roku miałam zawieszoną działalność gospodarczą. Byłam płatnikiem podatku VAT. Minęły ponad dwa lata. Ostatnio otrzymałam z US zawiadomienie o wykreśleniu mnie z rejestru VAT. W dniu 16.01.2014 r. działalność została wykreślona z ewidencji działalności gospodarczej. Jakie mam teraz obowiązki? Czy będę musiała płacić podatek od likwidacji firmy? Czy mam obowiązek sporządzenia spisu środków trwałych i remanentu likwidacyjnego?

Bardzo proszę o odpowiedź.

UDZIELONE ODPOWIEDZI

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.