PYTANIA Z KATEGORII: KADRY / WYNAGRODZENIA / BHP [ pokaż wszystkie ]
2021-04-19 18:52 kategoria: Kadry / Wynagrodzenia / BHP
Witam. Czy dodatek funkcyjny doliczamy do wynagrodzenia zasadniczego przy wyliczaniu pensji? Dodatek wynosi 100 zł brutto.
1 odpowiedź
2021-04-13 10:13 kategoria: Kadry / Wynagrodzenia / BHP
Pracownik otrzymał podwyżkę 300 zł brutto. Ma też doliczany dodatek stażowy.
Czy podwyżkę wliczamy do wynagrodzenia zasadniczego i do tej kwoty doliczamy dodatek i wychodzi wynagrodzenie brutto?
Czy do wynagrodzenia zasadniczego doliczamy kwotę dodatku stażowego i dopiero do tej kwoty doliczamy podw...
0 odpowiedzi
2018-02-13 20:26 kategoria: Kadry / Wynagrodzenia / BHP
Kto przeprowadza szkolenie BHP, stażystów? Czy jest to instruktaż stanowiskowy czy szkolenie wstępne? Jaki dokument należy wystawić: kartę szkolenia wstepnego czy zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wstępnego? Dziękuję z góry za odpowiedź.
3 odpowiedzi
2017-05-31 09:28 kategoria: Kadry / Wynagrodzenia / BHP
Witam,zatrudniliśmy osobę na 3/5 etatu od 22 maja 2017 r. na czas nieokreślony. Pracuje u nas 3 dni x w tyg po 8 godzin. Staż pracy ogólny ma powyżej 10 lat. Ile dni urlopu będzie się jej należało w 2017 r., a ile urlopu będzie miała od nowego 2018 r. Jak taka osoba wypisuje wniosek urlopowy, jeśli ...
0 odpowiedzi
2017-05-23 10:48 kategoria: Kadry / Wynagrodzenia / BHP
Witam, kto powinien przeprowadzić w firmie instruktaż ogólny i stanowiskowy dla pracownika biurowego przyjmowanego do pracy na czas określony? Nie mamy zatrudnionego BHP-owca. Czy może to zrobić sam szef czy inny pracownik z długim stażem pracy, np. kierownik administracyjny?
1 odpowiedź
2017-05-22 19:17 kategoria: Kadry / Wynagrodzenia / BHP
Witam,co należy wpisać w paragrafie 2 w kwestii "inne warunki zatrudnienia", a co należy wpisać w "przyczynach uzasadniających zawarcie umowy"?Planujemy zatrudnić pracownika na 3/5 etatu na rok czasu od 01.06.2017 r. na stanowisku administracyjnym.
1 odpowiedź
2017-01-10 10:59 kategoria: Kadry / Wynagrodzenia / BHP
Witam,mam pytanie: ile lat należy przetrzymywać korespondencję wychodzącą i przychodzącą w firmie? Czy jest jakaś sztywna granica, czy firma sama sobie ustala ten czas przechowywania dokumentacji? Dziękuję z góry za odpowiedź.
1 odpowiedź
125 punktów
25 punktów
125 punktów
25 punktów