eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaZakładanie działalności › Administracyjna obsługa biura. Jakie rozliczenie wybrać?


2014-02-14 21:32 autor: konto usunięte

2 242 odsłon

Administracyjna obsługa biura. Jakie rozliczenie wybrać?

Witam,

chcę założyć działalność administracyjna obsługa biura PKWD 82.11.Z. Jaka będzie najtańsza forma rozliczenia? Myślę o karcie podatkowej. Nie mam potrzeby nic odliczać, jedynie paliwo, ale nie wiem czy to się opłaca.

Kolejne pytanie: ile będę musiała płacić ZUS-u? Jest to pierwsza działalność i jestem bezrobotna. Czy potrzeba zakładać firmowe konto? Jak ma wyglądać rachunek za wykonaną pracę?

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Zakładanie działalności

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania