eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyPracaUmowy › Przejście z umowy na pełny etat na dwa etaty po 1/2. Czy to zgodne z prawem?


2013-06-10 09:18 autor: slaby758

2 541 odsłon

Przejście z umowy na pełny etat na dwa etaty po 1/2. Czy to zgodne z prawem?

Byłam zatrudniona w swoim zakładzie pracy na cały etat. Teraz pracodawca zmienił mi na dwa etaty po 1/2. Obowiązki bez zmian. Co na to prawo?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-06-16 07:47 autor odpowiedzi: Jowita

    W jednej firmie można wykonywać dwie różne prace na podstawie jednej umowy lub dwóch odrębnych. 

    Przy zatrudnieniu na dwie umowy o pracę w jednym zakładzie musi być inny zakres wykonywanych obowiązków.

    www.e-prawapracownika.pl

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Prawa pracownika: powstrzymanie się od pracy

    Prawa pracownika: powstrzymanie się od pracy

    Pracownik ma prawo do powstrzymania się od wykonywania pracy. Uprawnienie to przysługuje w kilku przypadkach, m.in., jeśli warunki pracy w firmie nie odpowiadają przepisom bezpieczeństwa i higieny pracy, narażając w ten sposób jego życie i ...

  • Odwołanie do sądu pracy - podstawowe informacje

    Odwołanie do sądu pracy - podstawowe informacje

    Pracodawca nie wywiązuje się ze swoich obowiązków wobec podwładnego. To niestety dość często pojawiający się scenariusz. Jeśli zawodzą wszelkie sposoby polubownego załatwienia sprawy, pracownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do ...

  • Urlop wypoczynkowy - wszystko, co musisz o nim wiedzieć

    Urlop wypoczynkowy - wszystko, co musisz o nim wiedzieć

    Lipiec i sierpień to gorące miesiące w wielu firmach i to nie tylko ze względu na temperaturę. W tym okresie pracownicy najczęściej korzystają z dłuższego urlopu, który zaplanowali już w styczniu. Ale czy pracodawca musi go udzielić ...

  • Nieobecność w pracy: jakie kary za podanie nieprawdziwego powodu absencji?

    Nieobecność w pracy: jakie kary za podanie nieprawdziwego powodu absencji?

    Zatrucie, stłuczka w drodze do pracy, pożar u sąsiadów… Choć nieprzewidziane sytuacje faktycznie mogą uniemożliwić przybycie do pracy każdemu z nas, niestety bywają tacy, którzy z tego rodzaju tłumaczeń korzystają nazbyt często i ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Umowy

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania

MENU
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.