eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaRozliczenia z ZUS › Pracodawca nie płacił podatków. Jak się rozliczyć?


2013-04-10 20:05 autor: Michalina

2 580 odsłon

Pracodawca nie płacił podatków. Jak się rozliczyć?

Witam,

Były pracodawca nie płacił podatków ZUS-u. Nie przesłał też PIT-a. Próbowałam się rozliczyć za pośrednictwem cioci.

Powiedzieli jej, że muszę zapłacić 3 tysiące zł - jakiś procent od mojego dochodu. Dlaczego?

Przecież to nie moja wina, że mój były pracodawca był nieuczciwy. Na jakiej podstawie każą mi zapłacić? Czy ja w ogóle muszę składać PIT-a, jak nikt w ogóle nie wie, że ja pracowałam, bo nikt nigdzie tego nie zgłosił?

Jakie jest wyjcie z tej sytuacji? Proszę o pomoc.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-04-12 09:13 autor odpowiedzi: Biuro Rachunkowe TAX-NET Jacek Adamczak

    A czy istnieją jakiekolwieg dokumenty potwierdzające zatrudnienie i wypłaty wynagrodzeń.

    Księgowa obsługa internetowa - cała Polska. Ceny już od 39,90/mc. www.taxnetto.pl

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Rozliczenia z ZUS

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania