eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo pracy › Ile metrów należy się na pracownika?


2018-02-25 10:22 autor: Mala19802

954 odsłon

Ile metrów należy się na pracownika?

Witam,

chciałabym się dowiedzieć, ile metrów przypada na jednego pracownika. Mamy hale 75 metrów kw. Jest nas 10 osób pracujących fizycznie i 2 osoby biurowe.

Czy stoły wliczane są do metrażu i jak to wygląda z pracą, ile potrzebujemy miejsca?

Proszę o odpowiedź.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2018-02-25 12:08 autor odpowiedzi: Monika Rucka-Peryt

    2 m2 na jedną osobę , nie zajęte przez sprzęt. Na 12 osób to 24m2. Jest to minimalna przestrzeń.

    Zapraszam na mój blog www.behapowcy.pl Polecam www.mirp.pl

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • michalmmm

    Dodano 2018-01-13 14:09 przez michalmmm

    Zabezpieczenia przy pracach na wysokości

    Witam,
    mam pytanie: czy pracownik, który pracuje na dachu, który musi być wyposażony w szelki bezpieczeństwa, zamiast szelek może mieć założoną uprząż wspinaczkową jako zabezpieczenie przed upadkiem?

  • Momek

    Dodano 2017-12-29 11:32 przez Momek

    Malowanie pomieszczeń biurowych w trakcie pracy

    Dzień dobry,chciałabym zapytać czy malowanie pomieszczeń, w których pracują pracownicy przy komputerach jest zgodne z obowiązującymi przepisami? Pracujemy w biurze na tak zwanym open space, nasz pracodawca postanowił pomalować całe piętro, w tym również pomieszczenie w którym pracujemy. Ma zamiar zr...

  • Skyen001

    Dodano 2017-12-05 20:10 przez Skyen001

    Warunki pracy. Ile kilogramów może ciągnąć i pchać kobieta?

    Witam,mam pytanie dotyczące tego, ile kilogramów może pchać i ciągnąć wózkiem 4-kołowym bez silnika?Wózek podobny jak do dziecka z 6 skrzynkami. Dodam, że pracuję 8 godzin i jeżdżę nim cały czas.

  • Ryfunia83

    Dodano 2018-03-01 16:17 przez Ryfunia83

    Czy drążek gimnastyczną w biurze jest zgodny z BHP?

    Mam problem z umieszczeniem w biurze, gdzie pracują informatycy, drążka gimnastycznego do podciagania i rozciągania kręgosłupa.Czy jest to zgodne z przepisami BHP, by umieścić regulamin korzystania, jakieś podpisane oświadczenia? Może ktoś ma pomysł jak to rozwiązać?

  • Krzysiek0576

    Dodano 2018-01-23 14:54 przez Krzysiek0576

    Czy jest to praca na wysokości?

    Firma zatrudnia pracowników, którzy wykonują pracę na urządzeniach przeróbczych w obiektach budowlanych wielokondygnacyjnych lecz bez ścian. Zabezpieczeniem przed upadkiem z wysokości są stałe elementy konstrukcyjne w postaci balustrady o wysokości 1,1 m, krawężniki 15 cm pomiędzy balustradą a krawę...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Przepisy BHP w firmie: praca na wysokości

    Przepisy BHP w firmie: praca na wysokości

    Prace na wysokości zaliczane są do prac szczególnie niebezpiecznych. Nic w tym dziwnego- upadki z drabin, rusztowań itp. stanowią dość duży procent wszystkich wypadków przy pracy. Pracodawca, którego podwładni muszą wspinać się na ...

  • BHP w firmie: pomieszczenia i stanowiska pracy

    BHP w firmie: pomieszczenia i stanowiska pracy

    Pomieszczenia oraz stanowiska pracy powinny przede wszystkim sprzyjać komfortowi zatrudnionych. Dlatego też niedopuszczalne jest np. aby na jednego pracownika przypadało mniej niż 2 mkw. wolnej powierzchni podłogi. Niebagatelne znaczenie ma ...

  • Obowiązki bhp pracodawcy wobec zleceniobiorcy

    Obowiązki bhp pracodawcy wobec zleceniobiorcy

    W pierwszej kolejności należałoby udzielić odpowiedzi, czy na przedsiębiorcy spoczywają wobec zleceniobiorcy jakiekolwiek obowiązki z zakresu bhp, a następnie – jeżeli tak jest – jakie to obowiązki, a w szczególności czy dotyczą one ...

  • Umowa zlecenia a szkolenia BHP

    Umowa zlecenia a szkolenia BHP

    Czy pracownicy zatrudniani na podstawie umowy zlecenia muszą przejść szkolenia bhp? Kwestie związane z bezpieczeństwem i higieną pracy osób zatrudnianych na podstawie umów cywilnoprawnych reguluje art. 304 § 1 Kodeksu pracy.

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo pracy

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.