eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo pracy › Ile metrów należy się na pracownika?


2018-02-25 10:22 autor: Mala19802

1 675 odsłon

Ile metrów należy się na pracownika?

Witam,

chciałabym się dowiedzieć, ile metrów przypada na jednego pracownika. Mamy hale 75 metrów kw. Jest nas 10 osób pracujących fizycznie i 2 osoby biurowe.

Czy stoły wliczane są do metrażu i jak to wygląda z pracą, ile potrzebujemy miejsca?

Proszę o odpowiedź.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2018-02-25 12:08 autor odpowiedzi: Monika Rucka-Peryt

    2 m2 na jedną osobę , nie zajęte przez sprzęt. Na 12 osób to 24m2. Jest to minimalna przestrzeń.

    Zapraszam na mój blog www.behapowcy.pl Polecam www.mirp.pl

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • michalmmm

    Dodano 2018-01-13 14:09 przez michalmmm

    Zabezpieczenia przy pracach na wysokości

    Witam,
    mam pytanie: czy pracownik, który pracuje na dachu, który musi być wyposażony w szelki bezpieczeństwa, zamiast szelek może mieć założoną uprząż wspinaczkową jako zabezpieczenie przed upadkiem?

  • Momek

    Dodano 2017-12-29 11:32 przez Momek

    Malowanie pomieszczeń biurowych w trakcie pracy

    Dzień dobry,chciałabym zapytać czy malowanie pomieszczeń, w których pracują pracownicy przy komputerach jest zgodne z obowiązującymi przepisami? Pracujemy w biurze na tak zwanym open space, nasz pracodawca postanowił pomalować całe piętro, w tym również pomieszczenie w którym pracujemy. Ma zamiar zr...

  • Skyen001

    Dodano 2017-12-05 20:10 przez Skyen001

    Warunki pracy. Ile kilogramów może ciągnąć i pchać kobieta?

    Witam,mam pytanie dotyczące tego, ile kilogramów może pchać i ciągnąć wózkiem 4-kołowym bez silnika?Wózek podobny jak do dziecka z 6 skrzynkami. Dodam, że pracuję 8 godzin i jeżdżę nim cały czas.

  • Ryfunia83

    Dodano 2018-03-01 16:17 przez Ryfunia83

    Czy drążek gimnastyczną w biurze jest zgodny z BHP?

    Mam problem z umieszczeniem w biurze, gdzie pracują informatycy, drążka gimnastycznego do podciagania i rozciągania kręgosłupa.Czy jest to zgodne z przepisami BHP, by umieścić regulamin korzystania, jakieś podpisane oświadczenia? Może ktoś ma pomysł jak to rozwiązać?

  • Mattrix92

    Dodano 2018-08-15 16:48 przez Mattrix92

    Przerwa w systemie równoważnym

    Witam,w mojej pracy, kiedy przychodzę na tzw. dwunastkę do pracy, to według panujących zasad w firmie przysługuje mi godzinna przerwa lecz nie jest ona wliczana do mojego czasu pracy, czyli np. na liście obecności wpisuję, że jestem od 10 do 14. Następnie od 15 do 22, co łącznie daje mi 11 przepraco...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Przepisy BHP w firmie: praca na wysokości

    Przepisy BHP w firmie: praca na wysokości

    Prace na wysokości zaliczane są do prac szczególnie niebezpiecznych. Nic w tym dziwnego- upadki z drabin, rusztowań itp. stanowią dość duży procent wszystkich wypadków przy pracy. Pracodawca, którego podwładni muszą wspinać się na ...

  • BHP w firmie: pomieszczenia i stanowiska pracy

    BHP w firmie: pomieszczenia i stanowiska pracy

    Pomieszczenia oraz stanowiska pracy powinny przede wszystkim sprzyjać komfortowi zatrudnionych. Dlatego też niedopuszczalne jest np. aby na jednego pracownika przypadało mniej niż 2 mkw. wolnej powierzchni podłogi. Niebagatelne znaczenie ma ...

  • Obowiązki bhp pracodawcy wobec zleceniobiorcy

    Obowiązki bhp pracodawcy wobec zleceniobiorcy

    W pierwszej kolejności należałoby udzielić odpowiedzi, czy na przedsiębiorcy spoczywają wobec zleceniobiorcy jakiekolwiek obowiązki z zakresu bhp, a następnie – jeżeli tak jest – jakie to obowiązki, a w szczególności czy dotyczą one ...

  • Umowa zlecenia a szkolenia BHP

    Umowa zlecenia a szkolenia BHP

    Czy pracownicy zatrudniani na podstawie umowy zlecenia muszą przejść szkolenia bhp? Kwestie związane z bezpieczeństwem i higieną pracy osób zatrudnianych na podstawie umów cywilnoprawnych reguluje art. 304 § 1 Kodeksu pracy.

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo pracy

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.