eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo pracy › Umowa z pracownikiem prowadzącym działalność


2008-10-14 16:55 autor: myszajuli

2 321 odsłon

Umowa z pracownikiem prowadzącym działalność

Interesuje mnie, czy pracodawca może podpisać umowę na wykonanie jakiegoś dzieła, a własnym pracownikiem, który jednocześnie prowadzi działalność gospodarczą. Spotkałam się z różnymi opniami i teraz mam mętlik w głowie. Może ktoś to wyjaśni, będę wdzięczna.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2008-10-16 09:21 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy

    Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zawrzeć z własnym pracownikiem dodatkową umowę cywilnoprawną, w tym w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. Należy jednak uważać, aby praca zlecona jego firmie była rodzajowo inna niż ta, którą wykonuje w ramach stosunku pracy.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo pracy

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania