eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckie › Usługa naprawy Digital Care, Play 360


20 dni temu, 18:56 autor: Kazimierz90

382 odsłon

Usługa naprawy Digital Care, Play 360

Dzień dobry,

w dniu 25.05.2019 podpisałem umowę z firmą Play na abonament wraz z telefonem oraz usługę tzw. Play360, w której m.in. jest uwzględniona naprawa urządzenia.

Regulamin jest dostępny na stronie firmy Play pod adresem

Mojej osoby dotyczy Regulamin dla Klientów, którzy aktywowali usługę Play360 od 06.09.2018 r.

W dniu 03/09/2019 zostało zgłoszone uszkodzenie mojego urządzenia tj. zalanie, które obejmuje owe ubezpieczenie na kwotę 1000 zł. Urządzeniem jest smartfon Xiaomi Redmi 6, który w momencie podpisywania umowy kosztował 690 zł jeżeli bym chciał kupić bez abonamentu.

Kurier odebrał ode mnie urządzenie w dniu 05/09/2019, do serwisu trafiło w dniu 09/09/2019 gdzie dalej jest przetrzymywane, w dniu dzisiejszym jest to 19 dni roboczych. W regulaminie jest napisane o 5 dniach za wyjątkami (jeżeli trzeba mogę dosłać załącznik regulaminu).

Firma Digital Care, która wykonuje usługę naprawy nie potrafiła wyjaśnić mi co się dzieje z moim urządzeniem. Dzwoniłem do nich kilkakrotnie oraz pisałem e-maile, konsultant nie jest w stanie powiedzieć co się dzieje z urządzeniem musi zapytać o to serwis więc prosiłem żeby to zrobili dla mnie, po kolejnych dniach i próbach uzyskania odpowiedzi w końcu dnia 24/09/2019 otrzymałem odpowiedź, że moje urządzenie trafiło do złego serwisu.

Dziś otrzymałem od nich wiadomość czyli po 19 dniach roboczych, że muszę dopłacić 112,90 za wyświetlacz, który rzekomo nie jest objęty reklamacją. Niczego takiego nie wyczytałem w regulaminie, nie mam żadnej ekspertyzy czy wyceny naprawy. Jeżeli koszt naprawy przewyższa koszt nowego urządzenia powinienem otrzymać nowe.

Poprosiłem o ekspertyzę i wycenę naprawy ale niestety nie wiem czy firma Digital Care będzie w stanie mi to udostępnić. Czy w związku z powyższym należy mi się jakaś rekompensata za przetrzymywanie mojego urządznie przez taki długi czas?
Czy według prawa oraz regulaminu mogą żądać ode mnie pieniędzy za naprawę?

Z poważaniem,
Kazimierz

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 19 dni temu, 11:41 autor odpowiedzi: Katarzyna_DC

    Dzień dobry, jestem Rzecznikiem Klienta Digital Care i zależy mi na wyjaśnieniu opisanej przez Pana sprawy.
    Bardzo proszę o przesłanie numeru zgłoszenia, zaczynającego się od CLM na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Dzięki temu będę mogła wyszukać je w naszym systemie i podjąć odpowiednie działania.

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz

  • 19 dni temu, 13:03 autor odpowiedzi: Kazimierz90

    Dzień dobry. Numer CLM190903-3098. Dziękuje

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • atteks

    Dodano 2018-07-27 13:34 przez atteks

    Sklep internetowy - jak sobie poradzić z nieuczciwym

    Kupiłam w sklepie internetowym telefon, od razu złożyłam rezygnację, jednak pieniądze już zapłaciłam za towar. Zaczęłam się upominać o zwrot i wtedy sklep internetowy zmienił dane właściciela na stronie.Czy mogę zgłosić to PIP aby skontrolowali właściciela sklepu? Potwierdzenie zapłaty mam na firmę ...

  • groszek1312

    Dodano 2017-07-08 10:29 przez groszek1312

    Uszkodzona kuchenka kupiona ze sklepu internetowego

    Dzień dobry,w dniu 5 lipca odebrałam kuchenkę gazową emaliowaną zakupioną w sklepie internetowym. Opakowanie ze styropianu było całe, nie nosiło podejrzanych uszkodzeń. Klapa szklana w całości, piekarni szklany w całości. Po rozpakowaniu wizualnie bez dotykania wszystko fajnie, ale w momencie dotyka...

  • 89karolina

    Dodano 2016-12-05 18:04 przez 89karolina

    Reklamacja cuchnącego produktu - czy to możliwe?

    Witam,piszę z pytaniem odnośnie krzesełka do karmienia dziecka. Kupiłam je tydzień temu i po rozpakowaniu był niesamowity smród. Nie chodzi o całe krzesełko tylko poszycie, które zaznaczam jest ściągane, jest wykonane z tak jakby ceratki, łatwej do umycia. Sprzedawca zalecił wietrzenie... Wietrzę ju...

  • Stanisława

    Dodano 2016-10-10 22:55 przez Stanisława

    Czy mogę odstąpić od umowy kupna?

    Proszę o wyjaśnienie, czy mogę odstąpić od umowy i odesłać odkurzacz kupiony na pokazie, na który uzyskałam upust w cenie, a okazał się wadliwy.W sobotę wieczorem na pokazie w naszej miejscowości kupiłam  odkurzacz z funkcją prania. Dziś, tj. w poniedziałek go rozpakowałam i okazał się wadliwy. Szcz...

  • Jeżo

    Dodano 2016-07-27 16:19 przez Jeżo

    Odmowa przyjęcia reklamacji

    W sklepie Małpka Expres we Wrocławiu (ul. Niedzwiedzia 17), sprzedawca-kierownik sklepu nie przyjął zgłoszonej reklamacji 2-3 min od chwili zakupu napoju Frugo, w którym stwierdziłem przypuszczalnie obecność pleśni.Twierdził, że skoro napój został otwarty za progiem sklepu, to "mogę go sobie w dupę ...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Reklamacja towaru: konsumencie uważaj

    Reklamacja towaru: konsumencie uważaj

    - Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...

  • Reklamacja bez paragonu? To łatwiejsze niż myślisz

    Reklamacja bez paragonu? To łatwiejsze niż myślisz

    Kupujesz obuwie, sprzęt RTV, czy upragnioną sofę. Dostajesz paragon. Od tej chwili dmuchasz i chuchasz i na to co kupiłeś, i na… paragon. Bo – jak informują sprzedawcy – bez paragonu o potencjalnej reklamacji możesz zapomnieć. Dlatego ...

  • Auchan odmawiał prawa do reklamacji bez paragonu. Interweniował UOKiK

    Auchan odmawiał prawa do reklamacji bez paragonu. Interweniował UOKiK

    Brak paragonu to utrata prawa do reklamacji? Nic bardziej błędnego. Do skorzystania z prawa reklamacji może posłużyć chociażby wydruk z historii konta bankowego, potwierdzenie płatności kartą lub dokumenty potwierdzające odbiór towaru. O ...

  • Prawa pasażera pociągu. Czego możemy wymagać od przewoźnika?

    Prawa pasażera pociągu. Czego możemy wymagać od przewoźnika?

    Wprawdzie podczas wakacji najbardziej popularnym środkiem transportu pozostaje samochód, to jednak niezaprzeczalną popularnością wśród części Polaków cieszy się również kolej. Planując podróż pociągiem, należy oczywiście ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania