eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckie › Prawo konsumenta i pośrednika sprzedaży


2017-06-13 18:22 autor: magd-huko

419 odsłon

Prawo konsumenta i pośrednika sprzedaży

Witam, bardzo proszę o poradę,

jakiś czas temu podjęłam współpracę z producentem ubrań z Chin, dla którego świadczyłam usługi i sprzedawałam ubrania, które sam producent wysyłał prosto z Chin do klienta, czyli ja dostawałam zdjęcia produktów, które producent oferował, wystawiałam zdjęcia tych produktów, przyjmowałam zamówienia i pieniądze, następnie wysyłałam zamówienie z przelewem do producenta i on już zajmował się wysyłką do klienta. W skrócie pośredniczyłam w sprzedaży. 

Teraz mam taki problem. Jedna z Pań, która kupiła spodnie chce je zwrócić, ponieważ się jej nie podobają. Producent odmawia przyjęcia zwrotu, a Pani, która kupiła spodnie oskarża mnie, grozi mi policją i sądem. Wartość 2 par spodni to 130 zł. Proszę o informację czy ta Pani ma podstawę żeby mnie oskarżać i pozwać na policję?
 
Bardzo proszę o pomoc.

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • 89karolina

    Dodano 2016-12-05 18:04 przez 89karolina

    Reklamacja cuchnącego produktu - czy to możliwe?

    Witam,piszę z pytaniem odnośnie krzesełka do karmienia dziecka. Kupiłam je tydzień temu i po rozpakowaniu był niesamowity smród. Nie chodzi o całe krzesełko tylko poszycie, które zaznaczam jest ściągane, jest wykonane z tak jakby ceratki, łatwej do umycia. Sprzedawca zalecił wietrzenie... Wietrzę ju...

  • Konrad.,,

    Dodano 2016-08-12 21:32 przez Konrad.,,

    Niezgodność towaru z umową. Czy mogę odzyskać pieniądze?

    Chciałem kupić tylną oś do mojego quada. W internecie a dokładniej na portalu olx znalazłem ofertę, która mówiła o kołach z osią gratis.Gdy przesyłka przyszła okazało się, że nie jest to oś, leczy tylny most, który nie jest mi potrzebny. Sprzedający chyba o tym wiedział i gdy mu to napisałem odpowie...

  • Jeżo

    Dodano 2016-07-27 16:19 przez Jeżo

    Odmowa przyjęcia reklamacji

    W sklepie Małpka Expres we Wrocławiu (ul. Niedzwiedzia 17), sprzedawca-kierownik sklepu nie przyjął zgłoszonej reklamacji 2-3 min od chwili zakupu napoju Frugo, w którym stwierdziłem przypuszczalnie obecność pleśni.Twierdził, że skoro napój został otwarty za progiem sklepu, to "mogę go sobie w dupę ...

  • lilka123

    Dodano 2015-12-27 14:51 przez lilka123

    Reklamacja psującej się zabawki dla dziecka

    Witam,w listopadzie kupiłam dziecku samochód na pilota. Nie mam paragonu ani opakowania. Samochód na początku jeździł odpakowany, dopiero w wigilię teraz jeździ tak jak by chciał, a nie mógł. Baterie są nowe. Czy jest jakiś sposób by autko oddać?

  • monish

    Dodano 2015-09-09 15:11 przez monish

    Zakup przez internet i prawo zwrotu rzeczy wykonanej ręcznie

    Witam serdecznie,zamówiłam na allegro karykaturę. Umówiłam się z Panią, że wyśle ją w poniedziałek. Jak się okazuje wysłała ją dopiero w czwartek, prezent był potrzebny na sobotę, a dotarł do mnie dopiero w poniedziałek.Obrazek doszedł do mnie cały pognieciony i kompletnie nienadający się na prezent...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Przypominamy najważniejsze prawa konsumenta cyfrowego

    Przypominamy najważniejsze prawa konsumenta cyfrowego

    Rozwój handlu internetowego nie wytraca prędkości, a grono jego zwolenników nieustannie wzrasta. Dowodem na to jest chociażby badanie "E-commerce w Polsce 2016", z którego wynika, że już niemal połowa rodzimych internautów przynajmniej raz ...

  • Nietrafione prezenty? Zobacz, co zrobić

    Nietrafione prezenty? Zobacz, co zrobić

    Czasami w gusta najbliższych trafić jest niezwykle ciężko. Jeżeli nie jesteśmy pewni, czy prezent świąteczny przypadnie do gustu obdarowywanemu, to lepiej kupmy go przez Internet. Wówczas przysługuje nam 14 dni na zwrot towaru (liczony od ...

  • Nieudane prezenty świąteczne? Nic straconego!

    Nieudane prezenty świąteczne? Nic straconego!

    Już za chwilę święta, podczas których tradycyjnie już Polacy obdarowywać będą najbliższych podarkami. Niestety. Praktyka pokazuje, że prezenty świąteczne to często źródło kłopotów. Co zrobić, jeśli nie trafią do nas przed ...

  • Nowa ustawa konsumencka: prawa i obowiązki obu stron

    Nowa ustawa konsumencka: prawa i obowiązki obu stron

    Choć na obowiązującą od końca zeszłego roku ustawę o prawach konsumenta trzeba było czekać, to jak mówi stare porzekadło – „lepiej późno niż wcale”, bo nowe regulacje to przede wszystkim uporządkowanie i uproszczenie praw ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania