eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo cywilne › Telemarketer czy firma? Kto odpowiada?


2013-05-09 11:54 autor: jjurek157

4 932 odsłon

Telemarketer czy firma? Kto odpowiada?

Kto odpowiada za wprowadzenie w błąd/niedoinformowanie klienta? Telemarketer czy firma?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-05-15 12:18 autor odpowiedzi: Brykczyńscy i Partnerzy Adwokacka Spółka Partnerska

    Telemarketer czy też przedstawiciel nie może wprowadzać w błąd.Za nierzetelne informacje przekazywane przez np. telemarketerów czy też wprowadzanie w błąd w kwestii charakteru produktu odpowiada przedsiębiorca.

    Jakub Brykczyński tel. 606 101 482 || Anna Brykczyńska tel. 606 717 929

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • skierniak1

    Dodano 2014-03-01 13:38 przez skierniak1

    Czy mogę udowodnić oszustwo spółce bankowej?

    Witam!
    Mam problem po podpisaniu umowy z bankiem, który związał się ze spółką. Chodzi mi tu konkretnie o usługę spółki Money. Przedstawili mi swoją ofertę telefoniczną, niezbyt dobrze wyjaśnili na czym ta usługa polega, a nawet z konkretnymi sprawami wprowadzili mnie w błąd! Po podpisaniu umowy prze...

  • Patryk95

    Dodano 2016-03-11 12:51 przez Patryk95

    Umowa telefoniczna między telemarketerem a przedsiębiorcą. Jak odstąpić?

    Witam!Wczoraj zawarłem umowę przez telefon na utworzenie strony internetowej, jednak myślałem, że będę mógł w ciągu 10 dni zrezygnować z umowy ale przedsiębiorca podobno nie może.Wczoraj do mnie zadzwoniła Pani czy chcę założyć stronę nie myślałem o tym wcześniej, przedstawiła ofertę 170zł/miesiąc o...

  • kamikia

    Dodano 2016-07-23 23:57 przez kamikia

    Błędna informacja podana przez telemarketera firmy

    Witam,kupiłam na stronie internetowej pewnego sklepu fotelik samochodowy. Opis nie informował, iż fotelik jest sprzedawany bez bazy isofix, która również widniała na zdjęciu. Dodatkowo widniała informacja, iż jest to fotelik mocowany za pomocą systemu isofix (bez informacji o koniecznym dodatkowym z...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-04-12 11:20 przez konto usunięte

    Reklamacja a oryginalne opakowanie

    Czy w przypadku reklamacji towaru, który jest niezgodny z umową, sprzedawca może nie przyjąć reklamowanego produktu ze względu na brak oryginalnego opakowania?

  • konto usunięte

    Dodano 2013-02-27 08:34 przez konto usunięte

    Czy sprzedawca odpowiada za wadliwy towar?

    Czy osoba, która sprzedaje towar w komisie odpowiada za wady sprzętu tam kupionego?

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Reklamacja towaru: konsumencie uważaj

    Reklamacja towaru: konsumencie uważaj

    - Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...

  • Reklamacja bez paragonu? To łatwiejsze niż myślisz

    Reklamacja bez paragonu? To łatwiejsze niż myślisz

    Kupujesz obuwie, sprzęt RTV, czy upragnioną sofę. Dostajesz paragon. Od tej chwili dmuchasz i chuchasz i na to co kupiłeś, i na… paragon. Bo – jak informują sprzedawcy – bez paragonu o potencjalnej reklamacji możesz zapomnieć. Dlatego ...

  • Auchan odmawiał prawa do reklamacji bez paragonu. Interweniował UOKiK

    Auchan odmawiał prawa do reklamacji bez paragonu. Interweniował UOKiK

    Brak paragonu to utrata prawa do reklamacji? Nic bardziej błędnego. Do skorzystania z prawa reklamacji może posłużyć chociażby wydruk z historii konta bankowego, potwierdzenie płatności kartą lub dokumenty potwierdzające odbiór towaru. O ...

  • Dyrektywa Omnibus wciąż sporym problemem dla e-commerce

    Dyrektywa Omnibus wciąż sporym problemem dla e-commerce

    Choć już od ponad roku funkcjonuje dyrektywa Omnibus, zjawisko oszukiwania klientów na promocjach nadal może obejmować nawet 10-15% e-handlu. Głównie dotyczy to małych i średnich podmiotów, które najmocniej odczuwają presję konkurencji, ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo cywilne

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania