eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo cywilne › Klient, który prześladuje pracowników sklepu


2016-08-04 21:06 autor: konwalia05

1 834 odsłon

Klient, który prześladuje pracowników sklepu

Witam,

ostatnio znalazłam się w dość niezręcznej sytuacji. Późnym wieczorem, do sklepu, w którym jestem kasjerką przyszedł dość niemiły klient (często robi awantury, szuka pretekstu by nas poniżyć mówiąc, że jesteśmy nieudolni i nie nadajemy się do pracy).

Tym razem wszystko było w OK, do czasu kiedy zapytałam czy podać paragon (jakoś tak dziwnie stał, nie wiedziałam jak zwrócić jego uwagę, żeby mu go wydać). Wtedy usłyszałam całą litanię pod moim adresem, próbowałam zachować spokój ale pana to tylko nakręcało. Niestety emocje poniosły i powiedziałam panu, że takich ludzi nie powinniśmy tu obsługiwać (nie obraziłam go, nie padły groźby karalne, nie doszło do rękoczynów).

Klient się oburzył i wyszedł. Po 20 minutach okazało się, że wezwał policję, która mnie spisała mówiąc, że mam prawa odmówić obsługi. Teraz ten Pan ciągle przychodzi i grozi, że wytoczy mi proces. Czy ma podstawy? Jak mam poradzić sobie z tym Panem i tą sytuacją?

Pozdrawiam,

Anna

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2016-08-04 22:44 autor odpowiedzi: Agata Mikucka

    Proszę się nie martwić. Z tego co Pani pisze wynika, że nic Pani nie grozi. Co więcej, to Pani mogłaby pozwać klienta m.in. o naruszenie Pani dóbr osobistych.

    Mikucka Orfin Adwokaci s.c., ul. Abrahama 26/2, 81-366 Gdynia, www.molaw.pl

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • Negroidal

    Dodano 2014-02-22 13:53 przez Negroidal

    Tajemniczy klient a prawo pracy

    Witam,
    pracuję w sklepie i chciałbym się dowiedzieć czy pracodawca ma prawo zwolnić pracownika i w jakim czasie od stwierdzenia nieprawidłowości tzn. wizyty tajemniczego klienta, który stwierdził, że pracownik nie powiedział np. dzień dobry do klienta przez co nie stosował się do standardów obsługi....

  • magda11095

    Dodano 2014-10-23 14:24 przez magda11095

    Co mogę zrobić, jeśli źle obciążyłam klientce konto?

    Mam problem, pracuję w sklepie i błędnie obciążyłam klientce konto, a paragon ma na normalną kwotę. W dodatku towar był brany na raty, ale w karcie kredytowej. Poinformowałam klientkę o zaistniałej sytuacji i klienta powiedziała, że przyjdzie uregulować płatność, ale się rozmyśliła i nie przyszła. J...

  • duster

    Dodano 2014-06-09 13:19 przez duster

    Przepisy dotyczące pakowania pieczywa

    Otwieram piekarnię. Czy jako producent sprzedajacy pieczywo do sklepu jestem zobowiazany do pakowania pieczywa w torebki foliowe? Czy reguluje to jaki przepis sanepidu?

  • aniset

    Dodano 2014-03-10 17:46 przez aniset

    Czy na jednym punkcie handlowym można prowadzić dwie działalności?

    Prowadzę działalność gospodarczą i jestem na kasie fiskalnej. Moja mama, emerytka lat 72 chciałaby otworzyć swoją działalność, ryczałt 3% na sezon letni. Czy na jednym punkcie handlowym mogą być dwie działalności?
    Czy mogę sprzedawać jej towar nie nabijając na swoją kasę fiskalną? Jak to jest w przy...

  • luk22

    Dodano 2014-01-29 11:23 przez luk22

    Umowa zlecenie i zakres obowiązków zleceniobiorcy

    Witam,
    czy podpisując umowę zlecenie, w której zakres obowiązków został określony jako "sprzedaż w sklepie" mogę ponosić odpowiedzialność za dodatkowe czynności wykonywane na polecenie zleceniodawcy?
    Zaznaczam, że nie podpisywałem żadnych aneksów, odpowiedzialności materialnej itp. W tym momencie zl...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?

    Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?

    Tylko co 27 niezadowolony klient składa reklamację. Jeśli klient wraca do nas ze skargą, to oznacza, że nie jest mu obojętne jak został potraktowany i chce to wyjaśnić. Ten, który nie daje drugiej szansy, nigdy nie złoży reklamacji. Jak ...

  • Dwa punkty sprzedaży z jedną kasą fiskalną?

    Dwa punkty sprzedaży z jedną kasą fiskalną?

    Sprzedaż dla osób fizycznych w zdecydowanej większości przypadków musi być ewidencjonowana za pomocą kasy rejestrującej. Jeżeli w danym punkcie z różnych względów kasy fiskalnej nie ma (pomimo takiego obowiązku) bądź urządzenie to ...

  • 7 branż, które czeka rewolucja customer service

    7 branż, które czeka rewolucja customer service

    Ciągle zajęta infolinia oraz niedostateczna wiedza o kliencie to tylko dwa z wielu niedociągnięć, z którymi ciągle nie może uporać się współczesna obsługa klienta. Warto temu zaradzić, ponieważ to właśnie sprawny i dostosowany do ...

  • Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces

    Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces

    O tym, że negatywne opinie klientów mogą być bronią masowego rażenia i doprowadzić do znacznego nadwątlenia reputacji internetowego sprzedawcy, nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Rzecz jednak w tym, aby z negatywów nie tylko wyciągać ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo cywilne

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania