eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyFirmaMarketing / Reklama / PR › Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?


2013-05-17 15:48 autor: mk56

3 223 odsłon

Czy warto iść w taki pomysł e-marketingowy?

W skrócie. Powstaje wewnętrzna grupa wewnątrz firmy zajmująca się szukaniem pomysłu na biznes i wykorzystaniem potencjału dużej liczby pracowników.

Idea jest taka: ogłoszenie wewnętrznego konkursu w temacie "Pomysł na e-booka". Osoba, która ma pomysł lub coś bardziej gotowego zgłasza się i jeśli pomysł jest świeży i kreatywny, grupa przygotowuje e-booka, by go później wydać, żeby już zarabiał. Gotowy e-book można też wykorzystać, jako gratis przy rejestracji nowych osób do newslettera, e-mailingu.

Reasumując: obie strony mają z tego korzyść, a koszty są minimalne.

Ktoś, kto zna się dobrze na marketingu może określić: Czy to dobra idea?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-05-17 19:44 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Moja prywatna opinia:

    Wszystko fajnie, ale jak wyjdzie niezły ebook, to może się okazać, że wewnetrzna grupa postanowi go przygotować w mniejszym niezaleznym od firmy podmiocie i zarobić na nim samemu.

    konto usunięte zaktualizował/a odpowiedź 2013-05-17 19:48
    Nie ma żadnej kontroli nad efektami pracy. Rownie dobrze mogą zrobić 3 jak i 4 ebooki w miesiącu.

    mk56 skomentował/a odpowiedź 2013-05-20 09:23

    Dziękuję za odpowiedzi. 1) Po akceptacji dobrego pomysłu szybka umowa potwierdzająca, że pomysłodawca ma stałą, pewną marżę 2) Większa ilość ebooków w miesiącu zawsze wyjdzie grupie na plus, początkowa jest mowa o jednym produkcie jako "test bez kosztów"

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • konto usunięte

    Dodano 2013-04-27 16:38 przez konto usunięte

    Czym się różni PR od marketingu?

    Chciałbym się dowiedzieć czym się różni PR od marketingu, a także na którym z tych dwóch elementów powinna skupić się mała firma sprzedająca buty?

  • PawelK

    Dodano 2013-01-28 08:44 przez PawelK

    Firmowe konto na facebooku

    Witam,
    czy korzystacie z usług firm zewnętrznych do prowadzenia konta na facebooku? Promocja firmy na facebooku jest dla Was ważna i są widoczne efekty?
    Z góry dziękuję za podzielenie się własnym doświadczeniem.

  • konto usunięte

    Dodano 2013-07-12 13:01 przez konto usunięte

    Co to jest remarketing?

    Czym jest remarketing i jak wykorzystać go osiągnięcia pożądanych celów marketingowych?

  • emo

    Dodano 2014-01-28 20:21 przez emo

    Jak rozliczać podatek sprzedając w USA?

    Chciałbym opublikować książkę (e-booka) na amerykańskim serwisie Amazon. Portal wymaga wysłania formularza do USA w celu uzyskania numeru podatnika. Jak wygląda procedura odprowadzania podatku, rozliczania się w USA i w Polsce? Gdzie ewentualnie można uzyskać szczegółowe informacje?

  • juliam

    Dodano 2015-04-08 16:21 przez juliam

    Ciąża a ponowne zatrudnienie

    Witam, pracuję w szkole wyższej, mam umowę na cały etat na czas określony do 31 lipca. Niedawno zaszłam w ciążę, termin porodu wyznaczony na połowę grudnia. Wiem, że pracodawca ma obowiązek przedłużyć mi umowę do dnia porodu. Prawdopodobnie we wrześniu zostanie ogłoszony nowy konkurs na to samo stan...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • E-marketing: komunikacja online z małym budżetem

    E-marketing: komunikacja online z małym budżetem

    Ponad 20% wydatków na działania reklamowo-promocyjne przeznaczamy na aktywność w sieci. I chociaż wciąż w całościowym budżecie króluje telewizja, to w ciągu dekady internet prześcignął wszystkie inne media takie jak prasa, magazyny ...

  • Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?

    Wszelkie działania marketingowe prowadzone w Internecie powinny dążyć do osiągnięcia trzech podstawowych celów – pozyskania potencjalnych klientów, konwersji (zachęcenia ich do podjęcia oczekiwanej akcji) oraz utrzymania ich przy marce ...

  • Zainwestuj w e-marketing

    Zainwestuj w e-marketing

    Marketing to nieodłączny element sprzedaży produktów. Do niedawna bazował jeszcze na tradycyjnych formach przekazu, dziś wszelkie kampanie offline są uzupełniane o te online. Wciąż jednak dla wielu firm marketing internetowy to hasło ...

  • Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    Czarny Piątek nie musi być czarny, a Walentynki różowe

    Podczas planowania kampanii e-mail marketingowych z okazji świąt, takich jak Dzień Zakochanych czy Boże Narodzenie, łatwo popaść w rutynę i złapać się na powtarzaniu schematycznych wzorów newsletterów. Być może przy kolejnym ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Marketing / Reklama / PR

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.