eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaMarketing / Reklama / PR › reklama "tradycyjna" - czy ktoś jeszcze w to wierzy?


2011-08-31 13:52 autor: konto usunięte

2 787 odsłon

reklama "tradycyjna" - czy ktoś jeszcze w to wierzy?

Jestem ciekaw waszej opinii na temat konwencjonalnych działań reklamowych czyli wyłączając Internet. Wszystko przenosi się do sieci. Czy nie jest to dobry moment żeby się przebić przy pomocy tradycyjnych mediów? Co myślicie?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2011-10-29 21:59 autor odpowiedzi: konto usunięte

    aby reklama zadziałała musi zainteresować odbiorcę, mam znajomych, którzy reagują na reklamę na słupie ogłoszeniowym i zazwyczaj jest to nazwa firmy i nr telefonu czasem adres. Każda reklama jest dobra.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2011-11-03 07:36 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy

    Pytanie też, do jakiego odbiorcy taka reklama jest kierowana. Pewna część społeczeństwa bowiem w dalszym ciągu mało korzysta z internetu i do nich bardziej przemawia reklama tradycyjna ;) (przynajmniej moim zdaniem)

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2011-11-29 16:49 autor odpowiedzi: jakas

    Dla mnie najlepszą tradycyjną reklamą jest budowanie wizerunku.

    Jeśli wasza firma będzie działała w nowoczesnym biurowcu, takim jak warszawski Business Park Marywilska, to na pewno łatwiej wam będzie o klientów niż działając choćby w domu...

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2011-12-14 23:02 autor odpowiedzi: mateuszRaw

    Nadal istnieje grupa odbiorców, którzy reagują na tradycyjne formy reklamy. Oczywiście najlepszym wyjściem byłoby zastosowanie obu form. Generalnie wszystko zależy od grupy docelowej.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2012-07-10 15:05 autor odpowiedzi: YPIConsulting

    Witam serdecznie

    Temat rekalmy to temat rzeka i trudno się tutaj rozwodzić nad skutecznością pewnych jej form. Internet jest "zapchany" reklamami wszelkiego typu i rodzaju. Od bardzo szybko odnoszących skutek majstersztyków artystycznych, aż po nieprzyjemne, inwazyjne i obskurne śmieci.

    Dokładnie tak samo jest w przypadku "tradycyjnych mediów". Wszystko zależy od tego jak dana reklama/event/kampania zostaną przeprowadzone. Jedna akcja wirusowa przeprowadzona w formie Flash Moba może przynieść korzyści wielokrotnie większe aniżeli zwyczajny baner na kilku stronach internetowych.

    Media zarówno tradycyjne jak i interaktywne to nośniki dla ludzkiej myśli, nic więcej, a to czy do klienta bardziej dociera reklama wizualna w telewizji, ludzie tańczący na ulicy czy też, głos lektora w radiu jest kwestią indywidualną, choć oczywiście jest masa reklam o wielkim potencjale które przez swe wirusowe działanie zapewniły markom wysoką rozpoznawalność.

    Wszystko sprowadza się do kreatywności i realizacji.Im rekalma ciekawsza, mniej szablonowa i bardziej przyjazna tym większe ma szanse osiągnąć zamierzony wynik.

    Pozdrawiam

    Karol Szczepanik

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Marketing / Reklama / PR

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania