eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKsięgowość / Finanse › Napoje w kosztach firmy


2013-08-05 10:19 autor: XYZ243

2 633 odsłon

Napoje w kosztach firmy

Mam pracownicę, która obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim. Czy mogę w takim przypadku zaliczyć fakturę z napojami do kosztów firmy?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-08-05 14:28 autor odpowiedzi: Biuro Rachunkowe TAX-NET Jacek Adamczak

    Nie, wydatek ten w tej chwili stanowi koszty własne.

    Księgowa obsługa internetowa - cała Polska. Ceny już od 39,90/mc. www.taxnetto.pl

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • konto usunięte

    Dodano 2013-06-24 15:48 przez konto usunięte

    Koszt energii elektrycznej w wynajmowanym lokalu

    Mam podpisaną umowę najmu pomieszczenia na biuro. Z tytułu energii elektrycznej nie mam oddzielnego licznika, ale właściciel dostaje zbiorczą fakturę VAT za energię, a ja uczestniczę w jej części. Czy będę mogła to zaliczyć do kosztów?

  • konto usunięte

    Dodano 2013-06-17 12:29 przez konto usunięte

    Czy zakup konwertera dysków można wrzucić w koszty firmy?

    Zakupiłem towar, który będzie mi służył jako jedno z narzędzi do mojej pracy (konwerter dysków). Na fakturze wyszczególniony jest koszt dostawy. Jak powinienem zaksięgować tę pozycję w KPiR? Czy mogę to razem wrzucić w koszta działalności?

  • konto usunięte

    Dodano 2013-07-12 21:21 przez konto usunięte

    Firmowe koszty samochodu

    Planuję użytkowanie pojazdu prywatnego Fiat Seicento o pojemności 899 cm3 we własnej firmie i chciałbym się dowiedzieć czy w takim wypadku oprócz wypełniania kilometrówki muszę także brać na firmę wszystkie faktury za paliwo?

  • konto usunięte

    Dodano 2013-06-14 11:36 przez konto usunięte

    Nowa firma, kasa fiskalna a odliczenie VAT

    Kupiłam kasę fiskalną na dzień przed rozpoczęciem działalności. Czy mogę wprowadzić ją do kosztów i odliczyć normalnie VAT?

  • kazimiera

    Dodano 2013-11-18 18:23 przez kazimiera

    Jak ująć koszty przed rozpoczęciem działalności?

    W styczniu 2014 roku chcę uruchomić działalność gospodarczą na zasadach ogólnych (PKPiR). Będzie to działalność wymagająca dużych nakładów na wyposażenie, których nie można nabyć z dnia na dzień. Wobec tego już dokonuję zakupów: w sklepach, okazyjnie na aukcjach internetowych, u producentów, itp. Ma...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Księgowość / Finanse

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania