eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKsięgowość / Finanse › Administracja biurowa i zakres zgodnie z PKD 82.11.z


2013-06-27 19:13 autor: ANNADOBRZYNSKA

10 573 odsłon

Administracja biurowa i zakres zgodnie z PKD 82.11.z

Mam świadczyć usługi na rzecz innych podmiatów zgodnie z PKD 82.11.z , jaki to zakres i jaki dokument wystawiam, jeżeli nie jestem VAT-owcem?

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • Spawacz

    Dodano 2014-07-16 23:40 przez Spawacz

    Jednoosobowa działalność na ryczałcie a faktura, usługa i materiał

    Witam,
    od jakiegoś czasu nurtuje mnie pewien wątek, a mianowicie: prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą (usługi spawalnicze), opodatkowaną w formie ryczałtu, nie jestem VAT owcem.
    Jak powinna zostać wystawiona faktura? Czy cena materiału i cena usługi powinny zostać zsumowane, wtedy na faktu...

  • konto usunięte

    Dodano 2014-03-25 10:01 przez konto usunięte

    Czy hurtownia może wystawiać fakturę bez VAT?

    Witam,
    prowadzę działalność usługową, ale chiałbym wkrótce otworzyć hurtownię odzieży, dopisując kod PKD do działalności. Do tej pory wystawiałem rachunki (teraz faktura) i rozliczam się prowadząc PKPiR.
    Czy otwierając hurtownię muszę wchodzić w VAT, czy mogę pozostać przy wystawianiu faktur bez VAT...

  • puma

    Dodano 2013-06-27 13:17 przez puma

    Faktura pro forma. Czym różni się od faktury VAT?

    Czy faktura pro forma może różnić się od faktury VAT? Wystawiając fakturę pro forma na towar sprzedający nie znał kosztu transportu, którym miał być obciążony kupujący.

  • konto usunięte

    Dodano 2013-06-20 10:36 przez konto usunięte

    Dwa rodzaje działalności w ramach jednej działalności gospodarczej

    Czy jeżeli prowadzę dwa rodzaje działalności, bo tak zaznaczyłem jako PKD, to czy prowadzę dwie KPiR i dwa rejestry VAT dla każdej osobno? Czy też może jeden rejestr i jedna KPiR?

  • tomka

    Dodano 2012-10-21 20:39 przez tomka

    Usługi biurowe. Jaki kod PKD?

    Planuję podjąć pracę biurową, pracodawca wystawia wymaganie prowadzenia działalności gospodarczej. Jaki kod PKD odpowiada sprzedaży usług biurowych? Do obowiązków będzie wchodzić również wystawianie faktur. Czy to jest PKD 82.11.  Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura.
    Bardzo...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Księgowość / Finanse

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania