eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKsięgowość / Finanse › Odzież robocza dla pracowników


2013-05-24 13:04 autor: konto usunięte

6 456 odsłon

Odzież robocza dla pracowników

Czy kupując butle z gazem do spawania, a dla pracowników odzież ochronną jak rękawice czy ubranie robocze - to wszystko to wprowadzam jako zakup towarów i usług a później żeby nie tworzyły mi się jakieś wielkie stany magazynowe to jak mam to rozksięgować, dowodem wewnętrznym?

Zaznaczam, że towary te nie są na sprzedaż tylko służą do wykonania jakiejś pracy np. wyspawania czegoś i zużywam je do celów własnych firmy. Dobrze księguję w KPiR do kolumny gdzie zakup towarów?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-05-24 13:11 autor odpowiedzi: wfirma.pl - księgowość online

    Jak już kupując zna się przeznaczenie, że na potrzeby własnej firmy to od razu w pozostałe wydtaki (13).

    Ekspert w dziedzinie prawa gospodarczego i księgowości w serwisie wfirma.pl

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • konto usunięte

    Dodano 2013-03-19 20:16 przez konto usunięte

    Księgowanie polisy do samochodu firmowego

    Jak ująć w KPiR zakup polisy do auta firmowego, skoro nie mam możliwości otrzymania faktury ani rachunku?

  • jag

    Dodano 2013-02-03 16:07 przez jag

    Ewidencja przebiegu pojazdu a PKPiR

    Czy na podstawie prowadzonej ewidencji przebiegu pojazdu mogę wprowadzić do książki przychodów i rozchodów wpis jako koszt poniesionej działalności? Czy muszę do tego również posiadać faktury zakupu paliwa itp.?

  • konto usunięte

    Dodano 2013-07-26 22:50 przez konto usunięte

    Jak zaksięgować ubezpieczenie auta w leasingu operacyjnym?

    Prowadzę jednoosobową DG, KPiR i jestem podatnikiem VAT, rozliczam się wg stawki liniowej 19%. Proszę o odpowiedź odnośnie zaksięgowania ubezpieczenia auta wziętego w leasing operacyjny. Ubezpieczającym jest lesingodawca, ale ja jako użytkownik poniosłam koszty ubezpieczenia. Proszę o odpowiedź:
    1. ...

  • porusia

    Dodano 2014-12-12 10:49 przez porusia

    Koszty firmy a PKPiR

    Witam,w 2012 zakupiłam do firmy blachę poużytkową na małą halkę w ilości około 2000 kg. Było tego około 200 arkuszy za kwotę 6000 zł netto. Wpisałam to w PKPiR w pozostałe koszty - ani z tego środek trwały, ani wyposażenie. Leżało to 2 lata i w tym roku sprzedałam to oczywiście na fakturę. Wpisałam ...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-05-23 15:41 przez konto usunięte

    Nota odsetkowa. Czy można ją ująć w KPiR?

    Otrzymałem od kontrahenta notę odsetkową za opóźnienie w zapłacie faktury, na prawie 30 zł. Czy notę mogę ująć w KPiR?

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • Korygowanie zapisów w KPiR: jakie dokumenty?

    Korygowanie zapisów w KPiR: jakie dokumenty?

    Posiadane dokumenty stanowiące podstawę dokonywania zapisów w podatkowej księdze przychodów i rozchodów nie zawsze odzwierciedlają stan rzeczywisty. Co za tym idzie, dokonane wpisy w księdze podatkowej mogą wymagać skorygowania. Operacji ...

  • Jak księgować faktury za faktoring?

    Jak księgować faktury za faktoring?

    Na pierwszy rzut okaz rozliczenie usługi faktoringu może wydawać się banalnie proste. Fakturę od firmy faktoringowej wrzucamy w koszty i po sprawie. W rzeczywistości sprawa jest bardziej skomplikowana, a jej rozwiązanie zależy w ...

  • Korekta in plus faktury sprzedaży - jak i kiedy rozliczyć?

    Korekta in plus faktury sprzedaży - jak i kiedy rozliczyć?

    Wysoka inflacja jest odczuwalna w wielu sektorach gospodarki. Nie jest ona obca również podmiotom zajmującym się wynajmem nieruchomości. Wielu wynajmujących próbuje zwiększyć wynagrodzenie za swoje usługi nie tylko na przyszłość, ale ...

  • Sprzedaż w dropshippingu - pośrednik bez kosztów podatkowych

    Sprzedaż w dropshippingu - pośrednik bez kosztów podatkowych

    Dropshipping jest coraz bardziej popularną formą sprzedaży towarów. Brak konieczności posiadania i utrzymywania własnego magazynu, dostęp do szerokiej gamy produktów, ograniczona odpowiedzialność za produkt - to niekwestionowane atuty tej ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Księgowość / Finanse

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania