eGospodarka.pl

eGospodarka.plPoradyFirmaKsięgowość / Finanse › Telefon służbowy


2018-06-10 23:17 autor: Mka1311

562 odsłon

Telefon służbowy

Witam,

jak rozliczyć wymianę wyświetlacza w telefonie służbowym?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2018-06-13 23:01 autor odpowiedzi: Krystyna Dąbrowska doradca podatkowy

    pytanie bardzo lakoniczne,  jest to  koszt podatkowy ,  wymiana  nie podnosi wartości  telefonu

    doradca podatkowy, Biuro Rachunkowe Praktyk s.c w lublinie

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • Lfinda

    Dodano 2018-01-24 20:11 przez Lfinda

    Zakup sprzętu komputerowego a amortyzacja

    Dzień dobry,czy kupując sprzęt komputerowy (komputer, monitor) o łącznej wartości ok. 6000 zł netto, mogę go zamortyzować jednorazowo, tj. jednorazowo wrzucić w koszty w dniu przyjęcia do użytkowania? Firma jest mikroprzedsiębiorcą (jednoosobowa działalność gospodarcza) i posiada jeden środek trwały...

  • Lfinda

    Dodano 2017-06-27 12:08 przez Lfinda

    Zawieszenie działalności a rozliczenie kosztów

    Witam,czy podczas zawieszenia działalności można nadal księgować koszty, które powstają również w okresie zawieszenia np. telefon, polisa ubezpieczeniowa etc.

  • pbanan

    Dodano 2016-06-15 09:56 przez pbanan

    Czy koszty dostawy można wrzucić w koszty uzyskania przychodu?

    Witam,Niedawno otrzymałem dofinansowanie z Urzędu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej. W biznesplanie uwzględniłem rzeczy, które zamierzam za tą dotację kupić. Rzeczy te będą kupowane jeszcze przed założeniem działalności gospodarczej na faktury imienne. Ponieważ dofinansowanie jest nieopoda...

  • magda_szczecin

    Dodano 2017-09-21 10:46 przez magda_szczecin

    Czy koszty mogą powstać przed formalnym rozpoczęciem działalności?

    Witam! Zarejestrowałam nową firmę (usługi pielęgniarskie) w połowie września, żeby rozpocząć działalność od 2 października. Ale już teraz ponoszę koszty związane z otwarciem firmy - obowiązkowe ubezpieczenia, rejestracja praktyk zawodowych etc. Muszę też kupić niezbędne wyposażenie (neseser z przybo...

  • Bożena34

    Dodano 2016-05-09 22:09 przez Bożena34

    Wpisy w PKPiR a dotacja z UP

    Otrzymałam dotację z UP, część zakupów urządzeń dokonałam przed otwarciem działalności na fakturę VAT imienną między innymi: maszyna do szycia 3000 maszyna do szycia 4000 komputer 2800 aparat 2400  Co powinnam wprowadzić jako środki trwałe, a co w PKPiR jako koszty? Rozumiem, że środki trwałe amor...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Księgowość / Finanse

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.