eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaKadry / Wynagrodzenia / BHP › Zapis w umowie o pracę


2020-01-16 10:52 autor: konto usunięte

749 odsłon

Zapis w umowie o pracę

W umowie o pracę została zawarta adnotacja, że pracownik zgadza się z treścią regulaminu pracy. W zakładzie nie ma jednak regulaminu pracy a przekazywana jest informacja o warunkach zatrudnienia. Czy jest to istotny błąd?

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • IWO1

    Dodano 2017-05-22 19:17 przez IWO1

    Umowa na czas określony. Jak sformułować u mowę?

    Witam,co należy wpisać w paragrafie 2 w kwestii "inne warunki zatrudnienia", a co należy wpisać w "przyczynach uzasadniających zawarcie umowy"?Planujemy zatrudnić pracownika na 3/5 etatu na rok czasu od 01.06.2017 r. na stanowisku administracyjnym.

  • asts1

    Dodano 2018-02-19 19:36 przez asts1

    Osoba zarządzająca przedsiębiorstwem

    Witam,czy określenie w umowie o pracę "osoba zarządzająca przedsiębiorstwem w imieniu pracodawcy" jest zarezerwowana jakimś określonym rodzaju firm, czy może dotyczyć także zwykłej małej firmy, gdzie syn zarządza w firmie w imieniu rodzica. Chodzi tu o małą firmę (zwykłą działalność gospodarczą usłu...

  • aniab560

    Dodano 2017-03-13 14:55 przez aniab560

    Piętnaście godzin. Jaka to jest część etatu?

    Witam, chcemy zatrudnić osobę na 15 godzin tygodniowo, gdzie jest lekarką i ich tygodniowa norma pracy wynosi 37,55. Ma przychodzić 3 dni po 5 godzin. Jaka to część etatu i jak napisać w umowie o pracę?Pozdrawiam

  • izaim92

    Dodano 2020-06-24 10:49 przez izaim92

    Zapis w umowie o pracę o ewentualnym zastępstwie pod nieobecność innego pracownika

    Dzień dobry,  zatrudniamy pracownika na stanowisku: kucharz, czy w umowie o pracę mogę zawrzeć informacje, że w razie nieobecności magazyniera pracownik będzie pełnił za niego zastępstwo? Jeśli tak, to w jakim punkcie umowy o pracę zawrzeć ten zapis?
    Pozdrawiam, Iza

  • Grinm

    Dodano 2017-08-21 21:12 przez Grinm

    Pogorszenie warunków pracy

    Witam, jak wygląda sytuacja, kiedy pracodawca pogarsza warunki pracy? Nie chodzi o pogorszenie ich na tyle, żeby były niezgodne z przepisami, ale o sam fakt gdzie były lepsze warunki, a po decyzjach pracodawcy warunki zmieniają się na dużo gorsze. To kwestia tylko etyki i szacunku dyrekcji do pracow...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

  • 5 rzeczy, które warto wiedzieć o regulaminie pracy

    5 rzeczy, które warto wiedzieć o regulaminie pracy

    Regulamin pracy to inaczej wewnątrzzakładowe źródło prawa pracy, które określa organizację i porządek pracy, a także związane z tym prawa i obowiązki pracodawcy oraz pracowników. Tego typu akt regulujący poprawia działanie firmy ...

  • Kwalifikacje pracowników branży deweloperskiej

    Kwalifikacje pracowników branży deweloperskiej

    Tego typu rozważania najczęściej spotykają pracodawców, kiedy to tworząc nowy etat zastanawiają się kogo zatrudnić. Często stworzenie samego opisu stanowiska (job description) przysparza wiele trudności, i nic w tym dziwnego, bo jak ...

  • Jak przeprowadzić udany onboarding nowego pracownika?

    Jak przeprowadzić udany onboarding nowego pracownika?

    W czasach, gdy o pozyskanie odpowiednio wykwalifikowanych pracowników wcale nie jest łatwo, a fluktuacja kadr daje się we znaki, efektywne wdrożenie właśnie zatrudnionych osób do ich przyszłych obowiązków staje się kwestią priorytetową. ...

  • Obowiązki pracodawcy zatrudniającego co najmniej 20 oraz 50 osób

    Obowiązki pracodawcy zatrudniającego co najmniej 20 oraz 50 osób

    Obowiązujące przepisy prawa nakładają na pracodawców liczne obowiązki, które uzależnione są od liczby zatrudnianych pracowników. W tej kwestii kluczowe jest precyzyjne zdefiniowanie liczby pracujących osób w przedsiębiorstwie w ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Kadry / Wynagrodzenia / BHP

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania