eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyBranżeHandel › Czy mogę wygrać spór z nieuczciwym kupującym?


2013-11-02 21:22 autor: aggatta88

2 240 odsłon

Czy mogę wygrać spór z nieuczciwym kupującym?

Witam,

sprzedałam sprzęt audio w portalu eBay klientowi z Anglii. Przesłałam kurierem paczkę do Klienta, ten wcześniej chociaż z dużym opóźnieniem przelał mi pieniądze. Klient odebrał przesyłkę i po 8 dniach od odbioru napisał mi wiadomość z żądaniem zwrotu pieniędzy ze względu na niezgodność przedmiotu z umową - sprzęt miał małe pękniecie na boku, prawdopodobnie uszkodzenie nastąpiło podczas transportu.

Dodam, iż przesyłka była prawidłowo zapakowana, przyjęta przez kuriera i ubezpieczona. Klient nie zgłosił niezgodności towaru z umową po odebraniu przesyłki a po 8 dniach (sam w tym czasie mógł sprzęt uszkodzić). Klient zgłosił spór na eBayu. Serwis stanął po stronie Klienta i nakazał zwrot pieniędzy Klientowi.

Proszę o informację, co mogę zrobić w tej sprawie? Czy chroni mnie jakieś prawo przed nieuczciwymi klientami?

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • konto usunięte

    Dodano 2016-07-27 16:19 przez konto usunięte

    Odmowa przyjęcia reklamacji

    W sklepie Małpka Expres we Wrocławiu (ul. Niedzwiedzia 17), sprzedawca-kierownik sklepu nie przyjął zgłoszonej reklamacji 2-3 min od chwili zakupu napoju Frugo, w którym stwierdziłem przypuszczalnie obecność pleśni.Twierdził, że skoro napój został otwarty za progiem sklepu, to "mogę go sobie w dupę ...

  • PM

    Dodano 2013-11-24 12:34 przez PM

    Reklamacja, zwrot towaru i zwrot pieniędzy

    Dokonałam zakupu towaru używanego na allegro, który jest niezgodny z opisem aukcji. Otworzyłem paczkę przy kurierze (sprzedawca wskazał, żeby tak postąpić - aby sprawdzić czy coś nie jest połamane) i już wtedy okazało się, że styropianowa część jest połamana, nie wspomnę o zaciągnięciach dziurze i i...

  • nadruki.dragon

    Dodano 2013-11-13 19:08 przez nadruki.dragon

    Problem z klientem - zwrot po 10 dniach/wezwanie do uregulowania należności

    Witam,
    mam taki problem: jestem wspólnikiem spółki cywilnej i firma prowadzi działalność związaną z reklamą. Klient dnia 29.09.2013 zamówił towar robiony na zlecenie (krówki reklamowe) przez internet (mailowo), wcześniej wysyłając zapytanie z aukcji na allegro.
    Klient zapłacił za towar w 100%. Dnia ...

  • eXtreme9

    Dodano 2013-08-05 23:10 przez eXtreme9

    Wymiana produktu na wolny od wad. Od czego zacząć?

    Zakupiłem domek drewniany (ogrodowy). Od początku były problemy z jego budową,(krzywy dach, źle przybity gont, kolor), domek stoi niecałe 4 miesiące a już ma mnóstwo wypaczeń, szczelin między deskami, a sprzedawca zapewniał mnie, że drewno jest maksymalnie wysuszone. Gwarancje mam na 12 miesięcy od ...

  • zodiak

    Dodano 2013-06-05 20:01 przez zodiak

    Reklamacja zabawki. Co mogę zrobić, gdy sklep nie chce jej przyjąć?

    Witam,
    Spotkała mnie przykra sytuacja związana z zakupem zabawki i próbą jej reklamacji. Kupiłam tzw. "kota w worku", czyli nie kazałam wyciągnąć zabawki z opakowania sugerując się opisem i zapewnieniem, że działa. Wygląd opakowania - lekko zużyty - skłonił mnie do zapytania o rabat, bezskutecznie. ...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Handel

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania