Witam.
W ubiegłym roku zakupiliśmy środek trwały z dotacji (kapitał ludzki), wtedy z owej dotacji było zaniechanie poboru podatku, dlatego nie była ona dla nas przychodem. Koszty amortyzacji również nie wrzucaliśmy w koszty. Minął rok i sprzedaliśmy w/w środek trwały. W związku z powyższym mam kilka pytań: 1. czy niezamortyzowaną część środka trwałego wrzucam w koszty? 2. jak obliczyć tą część, bo sprzedaż nastąpiła w trakcie trwania miesiąca i nie wiem czy mam liczyć tylko pełne miesiące, czy też rozliczać dni? Z góry dziękuję za odpowiedzi Pozdrawiam Justyna2011-07-20 12:30 autor odpowiedzi: Bwarpas
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
12 dni temu, 08:07
2024-02-23 12:44